Betrouwbaar en professioneel netwerk
Bureau Klantzicht heeft een professioneel netwerk met betrouwbare partners die hun sporen in hun vakgebied ruimschoots hebben verdiend. Opdrachten kunnen door één interim manager of adviseur uitgevoerd maar ook in teamverband. Dat biedt voor uw organisatie meer direct inzetbare competenties, visies en ervaringen. Afhankelijk van de noodzakelijke interim management competentie op een bepaald moment zal een interim manager worden ingeschakeld. Hierdoor blijven kosten beheersbaar en levert het tegelijkertijd het optimale resultaat voor uw organisatie. Deze inzet wordt bepaald door de fase van het project en de benodigde competenties op dat moment.
Joàn Harms
- Klantwaarde Specialist
- Interim Manager & Business Coach
- Change Management & Klantgerichtheid
Joàn Harms heeft diverse (internationale) strategische Sales en Marketingfuncties bekleed en heeft zich in de afgelopen jaren gespecialiseerd in Customer Engagement Management. Samen met organisaties creëert hij relevante klantwaarde verhoogt de klantgerichtheid waardoor hun klanten de gewenste contactmomenten beleven. Online én offline. Joàn legt daarmee de basis voor de doorlopende dialoog tussen klant, organisatie en merk met verhoogde klanttevredenheid en klantloyaliteit als resultaat. Mede door de leergang Bedrijfskunde plaatst Joàn oplossingen in breed bedrijfskundige perspectief.Joàn helpt uw organisatie met de succesvolle transformatie door klantgerichtheid als strategische activiteit in te zetten en deze concreet te vertalen naar operationeel resultaat.
Focusgebieden: klantwaarde, klantgerichtheid, klanttevredenheid, klantloyaliteit.
Franck Kuppers MBA
- Strategische marketingplanning
- Online marketing
- Propositie marketing en re- branding
- Marketing coaching
Franck studeerde internationale marketing aan de Universiteit in Hasselt (België). Hij heeft meer dan 20 jaar ervaring in sales, marketing en communicatie. In zijn loopbaan heeft hij diverse functies bekleed in sales, marketing en communicatie binnen internationale ondernemingen in binnen- en buitenland.
Branches: electronics, science, leisure, automotive, transport, zakelijke dienstverlening, reclame, zorg, verhuur, opleidingen.
Speerpunten: strategische marketing- en ondernemingsplannen, online marketing, re- branding, product introducties, sales-beleid plannen, communicatieplannen, multi- mediale communicatie. Sinds 2008 deeltijd docent Strategische Marketing Avans Hogeschool Breda en Den Bosch.
Kees Hooft
- Job coaching
- Leiderschap training
- Management coaching
- Team ontwikkeling
- Sales training
Kees is Organisatiecoach, Senior trainer en oprichter van FeedForward. Hij heeft 15 jaar ervaring als coach en trainer voor managementteams en professionals. De 20 jaar daarvoor werkte hij internationaal in Inkoop-, Sales- en Management rollen. Hij studeerde na de HTS Bedrijfskader aan de Universiteit Hasselt (België). Hij koos als major Marketing in het kader van de MBA opleiding. Certificeringen: Emotionele Intelligentie-, gedrag- en drijfveren analyses van TTI Succes Insights Benelux. SalesMax- en persoonlijkheidsanalyses van ASSESS Benelux.
Branches: Automotive-, technologie- service- en handelsbedrijven.
Speerpunten: Management-, Organisatie-, Sales- en Team Coaching.
Referenties: ASML, A. Van Tilburg, BAS logistics, Brabant Water, Copaco, Dutz Eyewear, Hydroscope, Prysmian, Standard Aero Services, Terberg Specials en VKV groep.
Mike Gerrits MM
- Verbeteringsprocessen doorvoeren
- Coaching on the job en motivator
- Marketing en sales consultancy
Mike Gerrits heeft een bedrijfskundige opleiding op Nijenrode gevolgd. Hij heeft daarna nog een studie Master Marketing gedaan. Zowel nationale als internationale werkervaring in marketing en sales van (fast moving) consumer goods en business to business. Tevens ruim 10 jaar directeur geweest in de reclame branche. Huidige focus gericht op bedrijven/ organisaties die marktgerichter willen/ moeten opereren. Zeer sterk in het geaccepteerd en gemotiveerd krijgen van opdrachtgevers en hun medewerkers bij het bewandelen van een nieuwe koers. Sinds 2006 deeltijd docent Strategische Marketing Avans Hogeschool Breda en Den Bosch.
Branches: productie & handel, (zakelijke) dienstverlening, (semi) overheid.
Speerpunten: heldere strategische keuzes maken, medewerkers laten groeien, klanten binden door ze te boeien. Zorg dat vernieuwingsprocessen geaccepteerd en uitgevoerd worden. Fact + Figures + Feelings + Fun = Focus. Gedreven motivator.
Tjitte Wierda
- Business Development
- Concurrentie analyse
- Klanttevredenheid en klantwaarde onderzoek
Tjitte Wierda studeerde commerciële techniek aan de HTS autotechniek in Apeldoorn. Hij heeft meer dan 25 jaar ervaring in verkoop en marketing. In zijn loopbaan heeft hij diverse sales & marketing functies bekleed binnen internationale organisaties gericht op de Europese en Benelux markt.
Branches: ICT, koeltechniek, automotive- en truckindustrie.
Speerpunten: sales management & business development